субота, 21 жовтня 2023 р.

МО вчителів природничо-математичного циклу

 

Склад методичного об'єднання вчителів
природничо-математичного циклу
Голова методичного об'єднання вчителів
природничо-математичного циклу - Гилко Л.М
Секретар методичного об'єднання вчителів
природничо-математичного циклу - Тадіян А.М

1. Гилко Л.М., вчитель математики, вчитель фізики і природознавства
2. Тадіян А.М., вчитель математики
3. Шуба Л.М., вчитель інформатики, вчитель хімії та біології
4. Бондаренко І.О., заступник директора з НВР
5. Маркітан А.В., вчитель фізики
6. Мухіна М.Ф., вчитель географії

Науково – методична проблема шкільного методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу:

 «Нові підходи до викладання предметів природничо-математичного циклу в умовах оновлення змісту і технологій навчання, що дозволяють реалізувати Державні стандарти загальної середньої освіти та НУШ»

Мета роботи методичного об’єднання:

- допомога членам ШМО в питаннях методичного забезпечення реалізації продуктивного навчання;

- підготовка учнів до ЗНО та ДПА;

- створення умов для забезпечення експериментальної діяльності;

- вдосконалення системи позакласної роботи різноманітними творчими завданнями;

- постійна допомога молодим педагогам;

- працювати над формуванням особистості здатної орієнтуватися у складному життєвому просторі шляхом повної інтеграції навчальних дисциплін.

Пріоритетні напрямки в роботі

методичного об’єднання

вчителів природничо-математичного циклу

в 2023-2024 навчальному році

·                     Підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів з предметів природничо-математичного циклу.

·                     Вдосконалення індивідуаліації, диференціації навчально–виховного процесу з предметів природничо-математичного циклу.

·                     удосконалювати форми і методи індивідуальної роботи вчителів з учнями;

·                     удосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки членів ШМО;

·                     впровадження найбільш ефективних технологій освіти школярів;

·                     впроваджувати в систему своєї роботи передовий досвід кращих вчителів закладу та працювати над підвищенням свого методичного рівня викладання навчальних предметів;

·                     розвиток позитивної мотивації творчості педагогів, мотивації до навчання учнівського колективу;

·                     приділяти увагу роботі з обдарованими дітьми;

·                     приділяти належну увагу роботі з учнями, які мають початковий рівень знань;

·                     приділяти належну увагу використанню інноваційних технологій та на уроках;

·                     проведення системної підготовки учнів до здачі ДПА

·                     продовжувати  відвідування відкритих уроків та взаємовідвідування уроків вчителями ШМО;

·                     вчителям систематично працювати над підвищенням фахового рівня шляхом проходження online курсів, самоосвіти.     

 

Основні завдання роботи

шкільного методичного об'єднання

1.                Впроваджувати інноваційні процеси і навчальні програми: вивчення зразків інноваційного педагогічного досвіду, підтримка й аналіз інноваційної діяльності;

2.                Сприяти проведенню науково-дослідної роботи у напрямі розробки методології та технології креативної освіти, впровадження отриманих наукових результатів в теорію і практику освітянських закладів;

3.                Забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування;

4.                Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

5.                Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6.                Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7.                Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій

8.                Проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів через впровадження інформаційних технологій

9.                Впроваджувати нові дидактико-методичні засоби, що допомагають моделювати навчально-виховний процес з метою розвитку та соціалізації  творчої особистості;

10.           Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

11.           Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

12.           Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями

13.           Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів,навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Форми і методи роботи

1.     Обговорити та затвердити план роботи

2.     Проводити методичні студії:

а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні,   інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Теми, над якими працюють члени методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2023/2024 навчальний рік

з/п

 

ПІБ (повністю)

 

Предмет

Тема

1

Гилко

Людмила

Миколаївна

Математика,фізика, пізнаємо природу

 

 

Формування навчальних компетентностей на уроках математики шляхом застосування диференціації і алгоритмізації навчального процесу

2

Маркітан

Антоніна

В’ячеславівна

Фізика

 

 

 

Формування ключових і предметних компетентностей в учнів на уроках фізики

3

Тадіян

Альона Миколаївна

Математика

Формування компетентностей учня за умови підбору доцільних методів навчання на уроках математики

4

Мухіна

Марія

Федорівна

Географія

Використання сучасних цифрових ресурсів на уроках географії

5

Шуба

Людмила

Миколаївна

Біологія,хімія, пізнаємо природу, інформатика