Лідери учнівського самоврядування "СТЕП"
Балан Артем – президент учнівського
самоврядування
Панейко Єлизавета – радник центру
навчання та творчості
Кваснюк Іванна – радник центру
культури та відпочинку
Співак Анна – радник центру
волонтерського руху
Мельничук Даніїл – радник центру
преси та інформації
Ділбарян Тарон – радник центру
спорту та туризму
Байрак Денис – радник центру
дисципліни та порядку
СТАТУТ
УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Розділ І. Загальні засади
Стаття 1. Учнівське самоврядування є добровільним
об’єднанням учнів.
Стаття 2. Учнівське самоврядування є організацією, що
складається з людей, створена людьми і для людей. Учні є людьми.
Стаття 3. Метою учнівського самоврядування є
формування в учнів почуття господаря гімназії, класу, вміння співпрацювати на
принципах партнерства, гласності, демократизму.
Стаття 4. Учнівське самоврядування збирається два рази
на місяць.
Стаття 5. Основною мовою спілкування в гімназії є державна мова — українська. Учнівське самоврядування дбає про запровадження мови в усіх сферах діяльності.
Розділ II. Права, свободи та обов’язки
Стаття 1. Усі учні гімназії є рівними у своїй гідності
та правах.
Стаття 2. Особистість кожного, хто працює чи
навчається в гімназії, є недоторканною і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю
людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.
Стаття 3. Образою честі й гідності кожного, хто
працює чи навчається в гімназії, є будь-які дії чи слова, що принижують честь,
гідність іншої людини.
Стаття 4. Кожен учень має право на вільний розвиток
своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей.
Стаття 5. Кожен учень має обов’язки перед суспільством
та гімназією.
Учень зобов’язаний:
· пройти курс навчання в гімназії;
· подати документ, що пояснює його відсутність на
уроках;
· виконувати вимоги вчителів з підготовки до уроків;
· дотримуватись норм та правил поведінки в гімназії.
Стаття 6. Учень має право, щоб урок закінчувався
відразу після дзвінка на перерву.
Стаття 7. Учень має право на свободу думки та слова,
на вільне вираження своїх поглядів та переконань.
Стаття 8. Кожен учень має право вільно збирати,
зберігати, використовувати та поширювати інформацію усно, письмово або в інший
спосіб — на свій вибір. Ця інформація не повинна порушувати честь та гідність
кожного, хто навчається чи працює в гімназії.
Стаття 9. Кожен учень має право обирати профіль
навчання, факультативи та додаткові заняття, мистецькі гуртки, студії — на свій
вибір.
Стаття 10. Кожному гарантується знати свої права та
обов’язки.
Стаття 11. Кожен учень або працівник гімназії
зобов’язаний неухильно додержуватися статуту учнівського самоврядування .
Стаття 12. Кожен має право володіти, користуватися і
розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої
діяльності.
Стаття 13. Учні мають право брати участь в управлінні
справами учнівського самоврядування гімназії, вільно обирати і бути обраними до
органів учнівського самоврядування , подати свою пропозицію, вимогу
президентові учнівського самоврядування гімназії.
Стаття 14. Не допускається збирання, зберігання,
використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Стаття 15. Кожному гарантується таємниця листування,
телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.
Стаття 16. Кожен учень гімназії має право брати участь
у будь-яких сферах гімназійного життя, ініціювати будь-які форми цього життя.
Стаття 17. Учням забороняється:
17.1. Палити на території гімназії, вживати алкоголь,
використовувати нецензурні слова.
17.2. Приходити до гімназії у неналежному вигляді.
17.3. Використовувати мобільний телефон на уроках.
17.4. Зривання навчального процесу у цілому або одного
уроку.
17.5. Пропущення навчальних занять без поважних
причин, запізнень.
17.6. Принижувати своїх товаришів, дорослих, учителів.
Розділ III. Вибори
Стаття 1. Кандидат в президенти висувається як групою
учнів, так і шляхом самоврядування.
Стаття 2. Президент обирається таємним голосуванням на
загальногімназійних виборах.
Стаття 3. Вибори відбуваються на початку першого
семестру.
Стаття 4. Президент обирається простою більшістю
голосів учнів класів гімназії, педагогічним колективом і шляхом таємного
голосування або голосуванням президентської ради за більшістю голосів.
Стаття 5. Бути обраним має право кожен учень 7—9
класів.
Стаття 6. Офіційне оголошення результатів виборів
президента учнівського самоврядування проводиться на наступний день після
виборів.
Розділ IV. Загальні учнівські збори
Стаття 1. Найвищим органом учнівського самоврядування
гімназії є загальні учнівські збори.
Стаття 2. Загальні учнівські збори мають
скликатися не рідше 2-х разів на рік.
Стаття 3. Загальні учнівські
збори вирішують поточні важливі справи гімназійного життя.
Розділ V. Президентська рада
Стаття 1. Президентська рада є органом влади гімназії,
що підпорядковується загальним зборам, звітує перед Президентом учнівського
самоврядування, класними керівниками, адміністрацією і
затверджується лише директором.
Стаття 2. До складу ради входять учні 7-9 класів, що
визнають статут і дотримуються законів гімназії.
Стаття 3. Рада вирішує питання про порушення законів
гімназії і, в залежності від кількості і ступеня порушень, накладає стягнення
(вибачення, публічне вибачення, відшкодування збитків, повторне чергування,
попередження про клопотання, про виключення та інше).
Стаття 4. Рада може подати клопотання про захист учня
в конфліктній ситуації з учителем чи працівником гімназії.
Стаття 5. Рада організовує і сприяє організації
різноманітних заходів, направлених на покращення умов життя
гімназії.
Стаття 6. Рада керує роботою центрів. Рада може бути
присутня на засіданні педагогічної ради.
Стаття 7. Члени ради особисто відповідають за основні
напрямки роботи самоврядування.
Стаття 8. Члени ради збирають ідеї учнів своїх класів
стосовно роботи самоврядування і представляють їх на зборах ради.
Стаття 9. Члени ради представляють звіти
роботи президентської ради.
Розділ VI. Президент учнівського
самоврядування та його очільники
Стаття 1. Президент є головою учнівського
самоврядування гімназії.
Стаття 2. Президент є гарантом прав учнів, визначених
законом.
Стаття 3. Президент призначає організаторів центрів, а
також безпосередньо коригує і спрямовує роботу центрів.
Стаття 4. Президент видає укази про створення
об’єднань, гуртків, проведення заходів, акцій, які не суперечать законам чи
статуту, і мають за мету благо гімназії.
Стаття 5. Президент співпрацює з дирекцією згідно
статуту.
Стаття 6. Президент може призупинити рішення правління
і домагатися його перегляду.
Стаття 7. Президент може бути присутнім на засіданні
педагогічної ради , виступати на захист учнів .
Стаття 8. Президент звітує перед учнівським
самоврядуванням семестрово. Правління може оголосити імпічмент президенту в
разі невиконання президентом своїх обов’язків і порушень законів гімназії.
Стаття 9. Президент поводить себе толерантно, суворо
дотримується норм культури спілкування.
Стаття 10. Президент складає таку присягу: «Я,
(ім’я та прізвище), волею учнів гімназії обраний президентом учнівського
самоврядування, заступаючи на цей пост, повністю усвідомлюючи свою високу
відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити учням та колективу
гімназії, суворо дотримуватися Конституції України та Статуту гімназії, сприяти
втіленню їх у життя, зміцнювати авторитет , охороняти права, свободи і законні
інтереси учнів, гідно нести високе звання президента учнівського
самоврядування, сумлінно виконувати свої обов’язки».
Стаття 11. Президент планує і веде збори ради.
Стаття 12. Президент розподіляє завдання між членами
ради.
Стаття 13. Президент співпрацює з директором школи,
замісником та центрами.
Стаття 14. Президент виконує функцію зв’язку між
учнями й адміністрацією гімназії, вчителями і місцевою громадою.
Стаття 15. Президент відповідає за підготовку
майбутніх керівників учнівського самоврядування.
Стаття 16. Президент виконує свої повноваження до
вступу на пост новообраного президента учнівського самоврядування. Повноваження
президента учнівського самоврядування припиняються достроково у разі відставки
або випуску з гімназії.
Розділ VII. Центри
Стаття 1. Радники 7 - 9 класів є керівниками центрів і
керують їхньою роботою.
Стаття 2. Центри піклуються про молодших школярів.
Стаття 3. Центри залучають дітей, підлітків до
господарсько-трудової діяльності та до участі в спортивних секціях, змістовного
дозвілля.
Стаття 4. Центри готують творчі виставки учнів.
Стаття 5. Центри у кожному класі організовують
культурно-масову роботу, залучають учнів до участі в загальногімназійних
заходах.
Стаття 6. Центри організовують у ігротеки
для розваг і занять учнів у вільний час.
Стаття 7. Центри організовують культпоходи та
екскурсії з урахуванням заяв класних колективів, ведуть облік відповідної
роботи.
Стаття 8. Центри надають посильну допомогу класним
керівникам.
Стаття 9. Центри співпрацюють між собою.
Центр навчання та творчості
Стаття 9. Робота центру полягає в організації
взаємодопомоги у навчанні. Проводити консультації з предметів. Контролювати за
відведенням уроків. Допомагати у проведенні предметних тижнів, олімпіад,
конкурсів
Стаття 10. Керівник центру повинен мати організаторські
здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів.
Стаття 11. Члени центру повинні проявляти активність у
різних заходах.
Центр культури та відпочинку
Стаття 12. Центр культури та відпочинку керує
проведенням культурно-масових справ, організацією свят народного та
гімназійного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення до
підготовки цих заходів.
Стаття 13. Центр культури та відпочинку організовує
оформлення гімназії та класних кімнат.
Стаття 14. Центр культури та відпочинку несе
відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини та
дозвілля.
Стаття 15. Центр культури та відпочинку встановлює
зв’язки з Будинком культури, музеями тощо.
Стаття 16. Центр культури та відпочинку домовляється
про проведення лекцій, екскурсій для учнів.
Стаття 17. Центр культури та відпочинку вивчає бажання
учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності. Організовує
проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.
Стаття 18. Проводить акції «Чисте подвір’я».
Центр спорту і туризму
Стаття 19. Центр навчання організовує допомогу в разі
потреби учням, які мають незадовільні оцінки.
Стаття 20. Центр навчання залучає учнів у
спортивні та туристсько-краєзнавчі гуртки, виступає з ініціативою
створення нових гуртків за інтересами.
Стаття 21. Центр навчання надає допомогу вчителям в
організації спортивних змагань, створення туристичних груп тощо.
Стаття 22. Центр бере участь в облаштуванні спортивних
майданчиків.
Стаття 23. Центр допомагає проводити заходи, направленні
на зміцнення здоров’я учнів ліцею .
Стаття 24. Центр спорту і туризму бере участь у підготовці і проведенні бесід на
тематику здоров’я та відпочинку на природі в класах.
Центр дисципліни і порядку
Стаття 25. Центр дисципліни і порядку надає допомогу
педагогічному колективу гімназії у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні
учнями правил у Покровській гімназії.
Стаття 26. Центр дисципліни і порядку організовує
чергування класних колективів .
Стаття 27. Центр дисципліни і порядку виховує в учнів
бережливе ставлення до
збереження майна.
Стаття 28. Центр дисципліни і порядку призначає
бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю.
Стаття 29. Центр дисципліни і порядку призначає
відповідальних за дотримання дисципліни та порядку.
Стаття 30. Центр дисципліни і порядку використовує
заходи виховного впливу до порушників дисциплін.
Стаття 31. Центр дисципліни і порядку здійснює
контроль за діяльністю у їдальні.
Центр волонтерського руху
Стаття 32. Центр проводить активно-творчу діяльність
по організації дозвілля на перервах з учнями початкових класів.
Стаття 33. Центр допомагає
проводити розваги та надає шефську допомогу в організації
оздоровчого табору.
Центр преси та інформації
Стаття 34. Центр сприяє вивченню думки учнів про
шкільне життя.
Стаття 35. Центр сприяє формуванню мовної культури та
культури спілкування серед учнів ліцею.
Стаття 36. Центр сприяє в висвітленню подій в
Покровській гімназії.
Стаття 37. Центр сприяє збору та поширення
інформаціїі з різних галузей науки.
Стаття 38. Центр організовує та інформує про
досягнення гімназистів.
Стаття 39. Центр оформлює плакати, стінгазети,
оголошення, привітання учнів гімназії та працівників з святами.
Розділ VIII. Прикінцеві положення
Стаття 1. Статут набуває чинності з дня його
прийняття.
Розділ IX. Перехідні статті
1. Правління
коригує статут учнівського самоврядування для нинішніх та майбутніх поколінь
учнів.
2. Статут
є дійсним, поки відповідає сучасній структурі гімназії.
3. Статут
затверджується правлінням учнівського самоврядування та директором Покровської
гімназії.
4. Всі
статті статуту стосуються кожного учня та працівника гімназії — без винятків.
Найсильніший той, хто має силу керувати самим собою
(Луцій Анней Сенека)
УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ - основа набуття сучасними учнями початкових навичок колективної управлінської діяльності незалежно від віку, оволодіння правилами колективного спілкування, культурою взаємин, засвоєння технології вироблення ухвалення і виконання рішень.
МЕТА САМОВРЯДУВАННЯ - формування і розвиток соціально активної, гуманної особистості з глибоко усвідомленою позицією, почуттям національної свідомості,відповідальності, свідомого ставлення до вирішення важливих справ шкільного життя.
ФУНКЦІЇ САМОВРЯДУВАННЯ В ШКОЛІ:
1. Забезпечення порядку в школі, організоване чергування у школі;
2. Контроль за відвідуванням школи учнями;
3. Проведення загально-шкільних тематичних днів, зборів, круглих столів, виставок;
4. Організація дозвілля, творчих виставок, змагань;
5. Організація із збереження шкільного майна, води, електроенергії, підручників.
6. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;
7. Організація роботи з благоустрою території школи;
8. Участь у розробці плану школи на новий навчальний рік;
9. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання учнівських колективів.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ:
1. Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.
2. Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією
3. Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої i систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.
4. Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення особистість.
5. Забезпечує захист прав і інтересів учнів.
6. Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.
7. Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.
8. Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.
ГОЛОВНИМИ ВИМОГАМИ ДЛЯ УСПІШНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ Є:
- зацікавленість у його розвитку адміністрації, педагогічного колективу та більшості учнів:
- чіткий розподіл обов'язків по керівництву органами учнівського самоврядування;
- оптимальна структура учнівського самоврядування з урахуванням специфіки навчального закладу;
- чітка система роботи учнівського самоврядування в масштабі школи (єдина документація, вимоги, дні засідань)
- організація системи змагань через органи учнівського самоврядування, гласність у його роботі (висвітлення всіх подій на своїй сторінці у соцмережі та на дошці оголошення тощо)
- нагородження, заохочення переможців через систему роботи учнівського самоврядування
- систематичне навчання організаторській діяльності його активу.
План роботи учнівського самоврядування «СТЕП»
на навчальний рік
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний за виконання |
ВЕРЕСЕНЬ |
||
1 |
Ознайомлення нових радників центрів з Положенням про учнівське самоврядування в школі. |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП»
|
2 |
Затвердження плану роботи учнівського самоврядування «СТЕП» на І семестр |
Президент учнівського самоврядування “СТЕП”
|
3 |
Про початок роботи учнівського самоврядування «СТЕП» над створенням власного проекту |
Президент учнівського самоврядування “СТЕП”
|
4 |
Затвердження плану роботи учнівського самоврядування |
Президент учнівського самоврядування«СТЕП» |
5 |
Прийняття законів |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП» |
6 |
Формування центрів учнівського самоврядування «СТЕП» |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП» |
7 |
Про проведення першості з футболу, присвяченому Дню фізкультури і спорту. |
Центр культури та відпочинку Центр спорту та туризму |
8 |
Про організацію та діяльність Школи лідерів “СТЕП” |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП» |
10 |
Про проведення тижня української мови |
Центр навчання та творчості
|
12 |
Інформація про навчальний процес у школі, успішність учнів, відвідування уроків. |
Центр дисципліни та порядку
|
13 |
Про організацію і підготовку учнівського самоврядування, присвяченому Дню Учителя |
Центр культури та відпочинку
|
14 |
Підсумки роботи з дотримання санітарного стану класних кімнат |
Центр дисципліни і порядку
|
15 |
Про формування організаційного комітету з питань проведення конкурсу «Учень року » |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП» |
ЖОВТЕНЬ |
||
1 |
Привітання героїв-земляків з Днем захисників та захисниць України |
Центр культури та відпочинку
|
2 |
Привітання вчителів з Днем вчителя |
Центр культури та відпочинку |
3 |
Про проведення спортивних змагань «Козацькі розваги» |
Центр спорту та туризму |
4 |
Про проведення акції «Чисте село – чиста земля» |
Центр волонтерського руху |
5 |
Про санітарний стан класних кімнат |
Центр дисципліни та порядку |
ЛИСТОПАД |
||
1 |
Аналіз стану відвідування школи учнями, схильними до правопорушень. |
Центр дисципліни та порядку
|
2 |
Про проведення рейдів – перевірок |
Центр навчання та творчості Центр дисципліни та порядку |
3 |
Про роботу центру навчання та творчості з питань навчання |
Центр навчання та творчості |
4 |
Про проведення загальношкільної лінійки, присвяченої річниці Голодомору 1932 – 1933 роках |
Центр культури та відпочинку
|
5 |
Про роботу центру дисципліни та порядку |
Центр дисципліни та порядку |
6 |
Про стан збереження учнями підручників |
Центр навчання та творчості |
7 |
Підбиття підсумків санітарного стану класних кімнат |
Центр дисципліни і порядку
|
8 |
Про підсумки рейдів – перевірок |
Центр з питань навчання, дисципліни і порядку |
9 |
Про проведення заходу «Ми — діти вільної країни» до Дня Гідності та Свободи |
Центр культури та відпочинку
|
10 |
Про організацію роботи з підготовки свят для дітей початкових класів |
Центр культури та відпочинку. Центр волонтерського руху |
ГРУДЕНЬ |
||
1 |
Про участь у молодіжній акції «Скажемо Сніду – ні!» |
Центр культури та відпочинку
|
2 |
Про проведення новорічних свят, різдвяних конкурсів, вертепів, зимових канікул |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП»
|
3 |
Про проведення тижня доброчинності |
Центр культури та відпочинку , Центр волонтерського руху |
4 |
Організація виховних заходів на правову тематику |
Центр навчання і творчості |
5 |
Про роботу центру культури та відпочинку |
Радник центру культури та відпочинку |
6 |
Про проведення рейдів – перевірок |
Центр дисципліни та порядку |
7 |
Про генеральне прибирання класних кімнат |
Центр дисципліни і порядку
|
|
|
|
9 |
Підбиття підсумків роботи учнівського самоврядування «СТЕП» за І семестр. |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів |
СІЧЕНЬ |
||
1. |
Планування роботи на ІІ семестр
|
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів |
2. |
Про підготовку до конкурсу «Школа має таланти». |
Центр культури та відпочинку |
3. |
Про проведення заходів до Дня Соборності України |
Центр культури та відпочинку |
4. |
Рейд «Поведінка в їдальні» |
Центр дисципліни та порядку |
5. |
Про проведення заходів до Дня пам’яті героїв Крут |
Центр культури та відпочинку |
6. |
Про проведення операції « Бережи шкільне майно». |
Центр дисципліни та порядку
|
7. |
Про підготовку до Дня Святого Валентина. |
Центр культури та відпочинку |
8. |
Про контроль за чергуванням учнів по школі. |
Центр дисципліни та порядку е |
|
|
|
ЛЮТИЙ |
||
1. |
Організація заходів до Дня Св. Валентина. |
Центр культури та відпочинку |
2. |
Створення експозиції «Ангели сьогодення» (до Дня пам’яті Героїв Небесної сотні). |
Центр культури та відпочинку |
3. |
Виховання дисципліни і культури школярів. Вчимося бути толерантними. |
Центр культури та відпочинку |
4. |
Організація участі учнів у Фестивалі пісні та слова « Школа має таланти» |
Центр культури та відпочинку |
5. |
Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему « Зроби свій вибір на користь здоров’я». |
Центр навчання та творчості |
|
|
|
7. |
Про організацію та проведення санітарного дня школи |
Президент учнівського «СТЕП»
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
1. |
Про підготовку до святкування 8 березня. Свято «Жінка світом іде» |
Центр культури та відпочинку |
2. |
Підготовка та відзначення Шевченківських днів «Всесвітня слава Кобзаря» |
Центр культури та відпочинку Центр навчання та творчості |
3. |
Про проведення рейду з виявлення учнів, які пропускають уроки без поважних причин. |
Центр дисципліни і порядку
|
4. |
Випуск вітальних листівок до Міжнародного жіночного дня. |
Центр преси та інформації |
5. |
Організація виставки з профілактичної літератури. |
Центр навчання та творчості |
6. |
Планування роботи на весняні канікули. |
Президент учнівського самоврядуваня “СТЕП” |
КВІТЕНЬ |
||
1. |
Проведення рейду «Дім, де живемо — порядок наведемо» |
Центр дисципліни та порядку |
2. |
Перевірка стану чергування по школі. |
Центр дисципліни та порядку |
|
|
|
4. |
Тиждень безпеки життєдіяльності на тему: « Безпека у твоєму житті » (в рамках проведення Дня цивільного захисту). |
Центр навчання та творчості |
5. |
Проведення рейду-перевірки шкільних підручників. |
Центр дисципліни та порядку |
6. |
Звіт центру дисципліни та порядку про проведену роботу. |
Центр дисципліни та порядку |
7. |
Участь в акції «Посади дерево» |
Центр волонтерського руху |
8. |
Участь у Всеукраїнському конкурсі «День зустрічі птахів » |
Центр волонтерського руху |
9. |
Участь у конкурсі «Джура» |
Центр культури та відпочинку |
ТРАВЕНЬ |
||
1. |
Тиждень героїко-патріотичного виховання «Вічна слава героям» |
Центр культури та відпочинку |
2. |
Виставка малюнків «Вічна пам'ять героям » |
Центр культури та відпочинку Центр преси та інформації
|
3. |
Підготовка та проведення Дня пам’яті та Перемоги. Вшанування пам’яті героїв-захисників |
Центр культури та відпочинку Центр навчання та творчості |
4. |
Підготовка до проведення свята Останнього дзвоника для учнів 1-9 класів та свята урочистого вручення документів про базову і загальну середню освіту випускникам . |
Центр культури та відпочинку Центр навчання та творчості |
5. |
Співпраця учнівського колективу з колективами класів, педколективом школи у виконанні планів та завдань, передбачених річним планом роботи школи. Результативність цієї роботи. Підведення підсумків роботи учнівського самоврядування за ІІ семестр. |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів
|
6. |
Про організацію відпочинку учнів під час літніх канікул |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП»
|
ЧЕРВЕНЬ |
||
1. |
Участь у святкуванні Дня захисту дітей. |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів
|
2. |
Підготовка та проведення дня вшанування пам’яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії РФ |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів |
3. |
Визначення завдань, складання пропозицій щодо роботи центр на наступний навчальний рік. |
Президент учнівського самоврядування «СТЕП», радники центрів |