середа, 20 вересня 2023 р.

 Діти допитливі, з гострим розумом,

у разі правильного виховання стають великими людьми.
Коменський Я.А.

Організаційно-виховну роботу з учнями в гімназії виконує педагог-організатор Лариса Всеволодівна Петченко.

Виховна робота в гімназії – це цілісний організм, який сприяє духовному вихованню, самовираженню особистості кожного учня.

МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ НАШОЇ ГІМНАЗІЇ

  1. Виховання самодостатньої особистості, громадянина України через систему національно-патріотичного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей; виховання в підростаючого покоління духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини, відновлення і вшанування національної пам’яті; формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь; забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей, набуття дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення.
  2. Забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, єдність фізичного, духовного та інтелектуального розвитку особистості, формування цілісного сприйняття світу і людини в гармонії з навколишнім середовищем і з собою.
  3. Розвиток творчого потенціалу кожної дитини, реалізація її нахилів і здібностей в різноманітних сферах діяльності та спілкування.
  4. Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я, формування засад здорового способу життя.
  5. Профілактика соціально небезпечних хвороб та негативних явищ в молодіжному середовищі.
  6. Профілактика правопорушень учнів та превентивне виховання.
  7. Профілактика дитячого та дорожньо-транспортного травматизму.
  8. Протипожежна робота в гімназії.

ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  1. Створювати умови для популяризації серед учнів кращих здобутків національної культурної і духовної спадщини, героїчного минулого і сучасного українського народу.
  2. Сприяти розвитку в учнів активної громадянської позиції та сприяти становленню громадянина-патріота України.
  3. Створювати умови для формування інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості.
  4. Плекати розвиток емоційно-естетичної, інтелектуальної сфери учнів на основі української мови; через мовне посередництво долучати школярів до національної історії.
  5. Продовжувати роботу з пропаганди здорового способу життя учнів як одну зі складових загальнокультурної компетенції.
  6. Створювати комфортні умови для самовизначення, самовдосконалення, самореалізації особистості.
  7. Активізувати співпрацю педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.
  8. Проводити інформаційно-просвітницьку роботу з батьками, спрямовану на формування толерантності, поваги до культури, історії, мови, звичаїв та традицій як українців так і представників різних національностей.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ

  1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
  2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.
  3. Ціннісне ставлення до себе.
  4. Ціннісне ставлення до праці та природи.
  5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

ВИХОВНА РОБОТА БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ЗА НАСТУПНИМИ НАПРЯМКАМИ:

  1. робота з соціального захисту учнів;
  2. національно-патріотичне виховання;
  3. морально-етичне виховання;
  4. превентивне виховання; робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;
  5. робота з охорони життя і здоров’я учнів;
  6. громадянське виховання;
  7. трудове виховання та профорієнтація;
  8. художньо-естетичне виховання;
  9. екологічне виховання;
  10. формування здорового способу життя;
  11. учнівське самоврядування;

а також:

  • запобігання насильству в сім’ї;
  • запобігання насильству в дитячому середовищі;
  • запобігання ксенофобських та расистських проявів серед молоді;
  • гендерна рівність;
  • робота щодо Конвенції ООН про права дитини;
  • толерантність у спілкуванні.