неділя, 13 серпня 2023 р.

Підсумки  роботи адміністрації  та педагогічного колективу Покровської гімназії  за 2022-2023 навчальний рік


Завершується 2022-2023 навчальний рік. І знову надзвичайно складний рік. Цей рік зафарбований війною. І ми знову змушені навчатися дистанційно. Протягом навчального року намагалися надати якісні освітні послуги здобувачам освіти, формувати ключові компетентності необхідні для кожної молодої людини. Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обгрунтовувати позицію, співпрацювати з іншими людьми, творчість, ініціативність, уміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми.



У своїй роботі протягом звідного періоду я керувалася статутом гімназії, правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора гімназії, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальна інформація про школу.

В 2022 році ПокровськаЗОШ І-ІІІ ступенів була перепрофільована у Покровську гімназію -  загальноосвітній навчальний заклад, що забезпечує здобуття базової середньої освіти (1 — 9 класи).

Покровська гімназія — заклад загальної середньої освіти, який знаходиться в комунальній власності Врадіївської селищної ради.

Повна назва: 
Покровська гімназія
Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області

Поштова адреса: вул. Центральна, № 82 с.Покровське 
Первомайського району
Миколаївської області

Покровська гімназія у 2022-203 навчальному році здійснювала діяльність пов'язану з наданням базової загальної середньої освіти. Вся робота була спрямована на реалізацію головних завдань, визначених Законами “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положенням про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад”, програми розвитку освіти у  Миколаївькій області 

У цьому навчальному році навчання завершили 73 учнів. Випущено 6 учнів 9 класу. До 1 класу у 2023-2024 навчальному році піде 6 школярів, які будуть навчатися за програмою Нової української школи.

2. Кадрове забезпечення.

Дух  школи, її кращі  традиції  і здобутки  визначають  педагогічні    колективиі  їх  виховання.                                                                                             
    Провідною
   фігурою  у  реалізації  завдань, безперечно,  
виступає
  вчитель, який   зобов’язаний  втілювати   в 
життя
  всі  ідеї,  забезпечувати  єдність  виховання  і 
навчання
 - основного  принципу  школи.

У 2022-2023 н.р. штатними працівниками Покровська гімназія була забезпечена на 100%. Розстановка педагогічних кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

У 2022-2023 н.р. у закладі працювало 16 педагогічних працівники і10 працівників з числа обслуговуючого персоналу .

За якісним складом педагогічних працівників:

Учителів вищої кваліфікаційної категорії – 9;

І кваліфікаційної категорії – 3;

ІІ кваліфікаційної категорії– 2;

спеціаліст – 2;

Мають педагогічне звання «Старший учитель» - 1 учителів, 1 – «Учитель-методист».

Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому всі учителі нашої гімназії забезпечені комп"терами та ноутбуками,   використовють нові

інформаційно-комунікаційні технології, ефективно забезпечуючи освітній процес.   

3. Методична робота.



Відповідно до річного плану роботи закладу у 202
2-2023 н.р. педагогічний колектив працював згідно до вимог статей Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", Указів Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", "Про Національну доктрину розвитку освіти", спрямованих на подальший розвиток освіти, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти.  

Надзвичайною особливістю роботи закладу у 2022-2023 н.р. було проведення освітнього процесу в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, викликаного початком повномасштабної російсько-української війни.   Освітній процес у закладі відбувався з використанням дистанційних та змішаних форм навчання. Використовувалися всі наявні ресурси. Завдяки батькам , які взявши на себе відповідальність за безпеку своїх дітей, організували освітній процес в окремих приміщеннях поза школою(1-4 кл.).

Для учнів з числа тимчасово внутрішньо переміщених осіб (3 дитини) у   було організовано навчання за заявою одного з батьків.

Незважаючи на усю складність освітнього процесу у 2022-2023 н.р. освітні навчальні програми виконані повністю.

Протягом року в гімназії діяло  4 методичних об’єднання:

- методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Балан І. В.)

- методичне об’єднання класних керівників (керівник Тюха М.В.)

- методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу(керівник Пулашкіна Л.В.)

- методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу(керівник Гилко Л.М.)

Кожне з методичних об’єднань проводило засідання згідно попередньо складеного графіка , які охоплювали актуальні питання щодо організації та покращення якості освітнього процесу в школі.

Постійно проводилися консультації для педагогічних працівників адміністрацією школи, керівниками шкільних методичних об’єднань з питань організації освітнього процесу, методичної роботи, ведення шкільної документації, використання під час планування та проведення уроків та позакласних заходів інновацій освіти.

 

Протягом 2022-2023 н.р. належна увага з боку керівництва гімназії приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників. Педагогічні працівники закладу постійно брали участь у онлайн вебінарах, семінарах , тренінгах, конференціях.
    Педагогічні працівники підвищують свою професійну майстерність при ОІППО, проводять та відвідують різні шкільні , районні, обласні семінари, тренінги, педпрактики.                 
Проходять онлайн-навчання , курси на сайтах
Ed-Era, Всеосвіта, На урок та інші.
    У 2022-2023 н.р. пройшли атестацію – 2 вчительки: Пулашкіна Л.В. та Шуба Л.М., які підтвердили свою   кваліфікаційну категорію – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Згідно перспективного та річного графіка проходження курсової перепідготовки у 2022-2023 н.р. на базі МІППО неперервної освіти курсову перепідготовку (дистанційно) пройшли всі педагоги. Також усі педагогічні працівники, які у  2022-2023 н.р. викладали у 5 класі (НУШ), пройшли підвищення кваліфікації, як вчителі, які реалізовуватимуть новий Державний стандарт базової середньої освіти.

Для організації проведення методичної роботи з педагогічними працівниками постійно використовуються новітні технології   заповнюються звіти про підсумки навчання та відвідування учнями школи, планується робота шкільних методичних об’єднань тощо…

Методична робота з педагогічними працівниками спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми закладу освіти.

У ході роботи над методичною темою , вирішувалися такі завдання: науково-методичний супровід забезпечення вимог Державних стандартів;

забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу освітнього процесу;

запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, поєднання традиційної дистанційної та змішаної форм, що дозволяє оперативно реагувати на сучасні виклики (епідемії, карантини, хвороби окремих учнів, непередбачувані ситуації тощо);

організація роботи з обдарованими дітьми та проведення олімпіад, участі у різноманітних конкурсах, турнірах, змаганнях;

розвивали в учнів навички емоційної самопідтримки, що може стати головним джерелом підвищення навчальної самоефективності. Особливої актуальності самопідтримка набуває в умовах дистанційного навчання, коли учень певний час працює самостійно і не завжди може отримати відповідну підтримку педагога;

підвищення теоретичної, науково-методичної та фахової підготовки педагогічних працівників шляхом диференційованого підходу до організації внутрішньокільної методичної роботи;

мотивація педагогів до використання сучасних підходів в організації навчально-виховної роботи, спрямованих на формування життєвих і предметних компетнетностей;

удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;

поширення педагогічного досвіду працівників закладу освіти шляхом публікацій матеріалів на освітніх сайтах;

забезпечення змістовного наповнення веб-сайту школи та створення власних інтернет-ресурсів;

підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання;

сприяння виробленню в учителів умінь і навичок удосконалення самоосвітньої діяльності;

розглянули теоретичні аспекти самоефективностіта та проблему аналіз наукової літератури, періодичних видань, досвіду практичної діяльності;

запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, поєднання традиційної дистанційної та змішаної форм, що дозволяє оперативно реагувати на сучасні виклики (епідемії, карантини, хвороби окремих учнів, непередбачувані ситуації тощо);

формувати в учнів навички самостійної роботи через використання механізмів самомотивації, самопідтримки та саморегуляції емоційного стану;

-забезпечували продуктивну взаємодію педагога з учнями в умовах штучно створеного комунікативного простору, що передбачає ситуацію, спрямовану на досягнення запланованих цілей навчання;

надавати методичну допомогу педагогам в оволодінні технологіями навчальної діяльності, що відповідають різним формам організації освітнього процесу (зокрема, в умовах дистанційного навчання). В гімназії вироблена система навчально-методичної діяльності,

спрямованої на реалізацію освітнього кредо: через співпрацю педагога та учня, високий рівень духовної культури спілкування – до пізнання навколишнього світу в усій його гармонії. Методична робота закладу будується на діагностичній основі, має практичну спрямованість, відзначається як традиційними, так і нетрадиційними підходами, поєднанням індивідуальних, групових, колективних форм роботи з вчителями.

Тематика теоретичних та практичних занять із педагогічними працівниками, засідань шкільних методичних об'єднань підпорядкована методичній проблемі закладу. Ця система вдало поєднує різноманітні аспекти: організаційні, психолого-педагогічні, роботу з кадрами, роботу з учнями та їхніми батьками, зміцнення матеріально-технічної бази, стимулювання педагогів та учнів до самовдосконалення та самореалізації.

Всі вчителі протягом календарного року активно займалися питанням саморозвитку та самоосвіти.

Заслуговують на увагу розглянуті питання, спрямовані на

удосконалення рівня успішності учнів та реалізації Концепції «Нова українська школа»

Постійно ведеться робота з учителями, які мають труднощі в організації навчально-виховного процесу.

Класні керівники протягом семестру проводили он-лайн батьківські збори, анкетування батьків та учнів, виховні заходи. Проведено ряд заходів, направлених на профілактику шкідливих звичок у вихованців. Класні керівники у роботі з вихованцями використовують відеоматеріали, презентації . Слід відмітити позитивні зрушення у позакласній роботі (активна участь школярів у більшості заходів, акцій, операцій).

Продовжується робота щодо залучення школярів до різноманітних конкурсів. Підвищенню дидактичної компетентності сприяє також курсова підготовка, яку проходять вчителі згідно плану та індивідуальна за допомогою вебінарів, тренінгів, семінарів. Плідно працюють вчителі над своєю самоосвітою, оволодіваючи сучасними педагогічними технологіями. Тримається під контролем хід атестації педагогічних працівників. Уся методична робота була спрямована на розв’язання педагогічної проблеми, але є ще багато нерозв’язаних завдань, над якими необхідно попрацювати всьому колективу.

Перш за все – це підвищення результативності роботи гімназії.

Для цього методичній службі необхідно спрямувати свої зусилля на:

1. Підвищення якості навчання і рівня навчальних досягнень учнів через співпрацю вчителів, учнів, батьків.

2. Ширше впроваджувати в роботу вчителів інтерактивні форми роботи.

3. Збільшити використання комп’ютерних технологій в навчально -виховному процесі, для цього необхідно постійно підвищувати інформаційно - комп’ютерну грамотність вчителів.

4. Підвищення результативності участі учнів в олімпіадах, конкурсах через:

-систематичну роботу з обдарованими та здібними учнями ; -здійснення діагностики і постійне оновлення банку обдарованих дітей.

 5. Підвищення творчої активності педагогів:

-висвітлення проведених заходів на сторінках періодичної преси та в методичних виданнях;

-проводити моніторинг педагогічної діяльності вчителя з метою індивідуальної корекції роботи;

-підвищення творчої ініціативи методичних комісій .

Під контролем тримає адміністрація школи процес упровадження Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти. Це питання неодноразово розглядалось на нарадах при директорові, педагогічних радах, засіданнях шкільних методичних комісій.

Педагоги гімназії постійно брали участь у районних заходах:

Районні семінари:

-Участь у семінарі з виховної роботи на тему: “Роль учнівського самоврядування у формуванні випускника НУШ” (Л. Петченко)

-Участь у онлайн-семінарі вчителів української мови та літератури на тему:” Формувальне оцінювання на уроках української мови та літератури”(Л. Пулашкіна)

- Участь у методичному об’єднанні класних керівників “Навчально-виховна діяльність  в умовах воєнного часу”(М. Тюха)

-Участь у  онлайн-семінарі “Принципи впровадження STEM-освіти на уроках природничих дисциплін”(Л.Шуба, М.Мухіна)

-Участь у районному методоб'єднанні учителів англійської мови(М.Мухіна).

 

4. Навчальна діяльність учнів.

Повністю вдалося розв'язати питання охоплення навчанням дітей та здобуття ними повної загальної середньої освіти. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням.

Оцінювання навчальної діяльності учнів за ІІ семестр та рік здійснювалося відповідно до Методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2022-2023 н.р., затвердженими наказом МОН України від 15.05. 2023 р. № 563  “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах середньої освіти в умовах воєнного стану”.

По завершенню 2022-2023 н.р. учні 1- 8 класів переведені до наступного класу, 6 учнів 9 класу випущено зі школи.

Аналіз  успішності  учнів  Покровської   гімназії

за  період з 2019 по 2023 рік(додається).

Велика увага приділялася роботі з обдарованими дітьми.

У рамках реалізації комплексної програми розвитку освітніх галузей 1. Постійно поповнювався шкільний інформаційний банк даних «Обдарованість».

2. Нажаль в цьому році було скасовано проведення Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

3. Учні гімназії залучалися до участі у різноманітних конкурсах. Проте у цьому навчальному році активності школярів у олімпіадах, конкурсах заважали епідеміологічна обстановка та введення воєнного стану в Україні.

5. Державна підсумкова атестація.

У 2022-2023 н.р. відповідно до нормативно-правових актів, здобувачів загальної середньої освіти звільнено від проходження державної підсумкової атестації (Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти”від 24 березня 2022 року№2157 І-Х; наказ МОН України від 28.02.2022 №242 “Про звільнення від державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2022- 2023 навчальному році”, затверджений у Міністерстві юстиції України 03 березня 2022 року за №283/37619). У відповідній графі додатку про освіту робиться запис “ звільнений(а)”.

6. Виховна та позакласна робота.

В сучасних умовах трансформації українського суспільства педагогічним колективом гімназії здійснюються пошуки нових форм та сфер самореалізації особистості учня, які зорієнтовані на вміння молодої людини робити власний вибір, нести особисту відповідальність за своє життя.



Пріоритетні напрямки виховної роботи гімназії:

- формування свідомого громадянинаУкраїни;

- виховання і розвиток потреби у здоровому способі життя;

-створення умов для самореалізації особистості учнів через дитячі організації гімназії;

- формування цілісного ставлення до власного життя, потреб у його проектуванні і реалізації, розвиток творчого потенціалу кожної дитини, реалізації її нахилів і здібностей у різних сферах людської діяльності і спілкуванні;

-розвиток внутрішньої свободи;

-виховання позитивного ставлення до праці як вищої цінності у житті;

Колектив гімназії керувався головним завданням – виховати морально здорову, духовно багату, різнобічно розвинуту людину, яка поважає й любить рідну землю, культуру свого народу; громадянина правової держави, який знатиме й поважатиме закони, любитиме Україну, орієнтуватиметься в сучасному політичному житті й буде готовий працювати заради процвітання своєї батьківщини.

Протягом 2022-2023 н. р. виховна робота в гімназії проводилась згідно затвердженому плану виховної роботи школи та планів виховної роботи класних керівників і була направлена на національне, правове, морально-етичне, героїко-патріотичне, екологічне, фізичне та естетичне виховання учнів.

Перед педколективом було поставлено ряд завдань: утвердження високих моральних цінностей учнів, політичної культури та трудової моралі, збереження повноцінного фізичного розвитку дітей, попередження злочинності.

Характер виховання учнів передбачав глибоке розуміння класними керівниками природи вихованця, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, турботі про її гармонійний розвиток, знання особливостей виховання в сім’ї дитини.

Підвищенню результативності виховної роботи в гімназії сприяло вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.

Робота з профілактики правопорушень передбачала реалізацію заходів, спрямованих на попередження злочинів і злочинності, вдосконалення способу життя учнів без порушень норм моралі, розвивали умови, що сприяли збереженню здоров‘я та життя дітей, виявляли негативні зміни у поведінці деяких учнів, вивчали причини їх поведінки. Школа   співпрацює з управлінням-службою у справах дітей Врадіївської селищної ради, з управлінням патрульної поліції та сектором ювенальної превенції.

Аналізуючи роботу класних керівників, всього педколективу, слід відмітити, що у 2022-2023 н. р. успішно продовжило свою роботу учнівське самоврядування.

На засіданнях планували роботу, підбивали підсумки, нагороджували переможців. Так система шкільного самоврядування сприяє зміцненню шкільного колективу, розвитку громадської думки, входженню у доросле життя.

Пріоритетним напрямком виховної роботи гімназії є національно-патріотичне виховання.

Разом з учнівським самоврядуванням в гімназії були проведені такі інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на національно-патріотичне та правове виховання з метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності та територіальної цілісності України, військових традицій і звичаїв Українського народу:

Заходи:

-щодо відзначення Дня Соборності України;

-до Дня вшанування пам’яті жертв Голокосту;

-до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні;

-щодо відзначення 79 річниці вигнання фашистів з території Миколаївської області;

-щодо відзначення першої річниці початку визволення українських земель від 

 рашистських  загарбників;

-щодо вшанування пам’яті жертв фашистських концтаборів;

-щодо проведення Тижня безпеки життєдіяльності;

-щодо проведення Тижня безпеки дорожнього руху;

Участь у конкурсах:

-Всеукраїнський конкурс творчих проєктів “Код нації. Українська сніжниця” у рамках Національного Фестивалю “Код нації” (Керівники: Л. Петченко, І. Балан) Дипломи учасників М. Філіпов, Д. Юрченко)

-Конкурс читців Шевченківської поезії “Заповіт — 2023” (Керівники: І.Балан, Л. Пулашкіна, О. Маркітан)(А.Балан Диплом ІІІ ступеня в обласному конкурсі, учасники Д.Юрченко, А. Співак)

-Обласний онлайн-челендж з ігрових видів спорту І. Балан

-Міжнародний багатожанровий конкурс “Діти країни — майбутнє України” (Керівник: І. Балан, учасники: Д. Юрченко, В. Цюра)

-Обласний онлайн-челендж з ігрових видів спорту “Віртуозний м’яч” серед учнівської та студентської молоді (Керівники: А. Ковтун, І. Балан, Л. Єлінек)

-Всеукраїнський конкурс “Україна — це МИ!” (Керівник: Л. Петченко, учасники: Є. Маркітан, М. Філіпов)

-Всеукраїнський фестиваль дитячої та юнацької творчості — до Всесвітнього Дня Землі (Керівник: О. Маркітан, учасник А. Балан)

-Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”(Керівники: вчителі математики, 40 учнів)

-Всеукраїнський фізичний конкурс “Левеня” (Керівники: вчителі фізики А. Маркітан, Л. Гилко. Учасники: Є. Маркітан, А. Співак А., Кваснюк І.)


 

Гімназія підтримує тісний зв`язок із батьками учнів через онлайн-зустрічі батьківських комітетів. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

Серед недопрацьованих питань слід зазначити такі:

- не систематичне проведення годин спілкування;

- розвиток рівня вихованості учнів;

- недостатня робота класних керівників щодо відвідування і вивчення сімей та дітей в них, які потребують особливої уваги з боку педагогічних працівників.

7. Правовиховна робота

У нашій гімназії у 2022-2023 н.р. з учнями було організовано такі форми правового навчання і виховання:

- інформаційно-пізнавальні заходи щодо «Положення Конституції України і Конвенції ООН про права дитини, Закону України «Про охорону дитинства»;

- тематичні уроки для учнів молодшої, середньої та старшої школи «Стоп булінг»;

- зустріч з працівниками Сектору ювенальної превенції;

- Всеукраїнський тиждень права (грудень) .

З метою розв’язання проблеми профілактики бездоглядності дітей та скоєння ними правопорушень, створення належних умов для їхнього фізичного, інтелектуального й духовного розвитку в закладі створена комісія. З початку навчального року на облік не було взято жодного учня.

Питання роботи з профілактики правопорушень серед учнів школи постійно розглядаються та аналізуються на педагогічних радах, нарадах при директорові, на засіданнях методичного об’єднання вчителів та з батьками.

У період воєнного стану особлива увага зверталася на необхідність психологічної підтримки дітей. Для цього використовувалися відповідні матеріали, що розміщувалися на сайті МОН України та інших ресурсах в мережі Інтернет.

8. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій.

Кількість дітей у них становить53 чол.

- діти, учасників бойових дій   

- з неповних сімей, багатодітних, неблагонадійних

 – діти-сроти

- діти з числа ВПО

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

 

9. Співпраця з батьками.

Виховання учня у школі і сім'ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у освітньому процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних зі світом захоплень, родинними святами.

Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

10. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Медичне обслуговування та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази.


Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рів. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

11. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму у побуті і під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України “Про охорону праці”, “Про дорожній рух”, “Про пожежну безпеку”, державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

На початку навчального року, напередодні канікул проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів. Регулярно проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями.

У школі є в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалося на нарадах при директору. У школі розроблено заходи щодо попередження травматизму учнів, проводиться відповідна робота і з вчителями та обслуговуючим персоналом.

12. Фінансово-господарська діяльність.

Адміністрація гімназії разом з колективом, батьками постійно працює над удосконаленням і зміцненням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані (всі плани порушила війна... )

Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, авансу.

Постійно ми отримуємо підтримку з боку ФГ "Оазис"

 

 

№п/п

Закупівля засобів 

Сума, тис. грн

1.

Електрогенератор

35000

2.

Господарчі товари ,бензин

840

3.

Відеокамери

 2700

4.

Новорічні подарунки

12000

5.

Податок за землю(вересень-травень)

11286

6.

Класні журнали, кантовари

3390

7.

Бензокоса

3840

8

Виготовлення печатки

1760

Разом:

70816

 

 

                    До 1 вересня планується на території школи  будівництво сховища, щоб з   

                       нового навчального року ми змогли навчатися в приміщенні школи.

Незважаючи на складність усієї ситуації у 2022-2023 н.р., весь колектив школи продовжує приділяти увагу естетичному оформленню навчального закладу. Подвір'я школи прибране, доглянуте; підрізано дерева, кущі, покошено газони. Фарбується спортивний майданчик, біляться бордюри. Висаджено квіти на квітниках.

13. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії усіх ланок та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та взаємовдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності є усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність у загальноосвітньому навчальному закладі. З підключенням школи до мережі Інтернет (у тому числі із застосуванням Wi-Fi) стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, сайтами інших закладів освіти, що дає можливості оперативно користуватися інформацією, знайомитися новими документами.

Відповідно до статті 8 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” одним із заходів правового режиму воєнного стану була зміна режиму роботи, умов праці відповідно до законодавства про працю.

Управлінські рішення приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Намагаюся створювати такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива підтримується.

У своїй роботі з працівниками школи я дотримуюся партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються і виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. У кожному із працівників школи бачу, насамперед, особистість в усьому розмаїтті її людських якостей. Використовую такі методи керівництва як порада, похвала, особистий приклад.

      Наша країна переживає зараз дуже складні часи. В умовах введення в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією росії, освітяни - на своєму вчительському трудовому фронті. Працюють сумлінно, відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим наближають перемогу.

Дякую усім за плідну роботу у 2022-2023 н.р.